رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اجماع و وحدت در همه حوزه‌ها پس از انتخاب رییس‌جمهور ضروری است، چراکه رییس‌جمهور به تنهایی نمی‌تواند همه مشکلات را حل کند و نیازمند کمک همه نهادها است.

رئیس مجلس شورای اسلامی: وحدت در همه حوزه‌ها پس از انتخاب رئیس‌جمهور ضروری است

محمدباقر قالیباف روز جمعه هنگام انداختن رای خود به صندوق اخذ رای واقع در حرم مطهر رضوی افزود: مهمترین و تاثیرگذارترین شخص در کشور در حوزه اجرا رییس جمهور است، اما کمک مردم در اولویت است.

وی اضافه کرد: امروز مهمترین دغدغه کشور مسایل اقتصادی است که امیدواریم در اولویت قرار گیرد.

رییس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم رییس‌جمهور منتخب کابینه پرقدرتی انتخاب کند و بعد از پایان رقابت انتخاباتی در همه سطوح بین مردم، دولت و مجلس همدلی و همراهی وجود داشته باشد تا دولتمردان و مجلس بتوانند زحمات مردم را جبران کنند.

وی با تاکید بر افزایش مشارکت مردم در انتخابات افزود: امروز روز انتخاب مهمترین شخصیت کشور در حوزه اجرایی است و هر فردی در رای‌گیری شرکت نکند برای چهار سال زندگی خود تصمیم‌گیری نکرده است.

قالیباف گفت: در مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری میزان مشارکت ۴۰ درصد و پایین ترین سطح مشارکت در انتخابات در کشور بود که امیدواریم امروز مردم با حضور پرشور در پای صندوق های رای، مشارکت پایین مرحله قبل را جبران کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.